Dionne

Idag stog jag uppskriven på Dionne. Vi red för Lovisa och även Lotta, vilket var riktigt kul! Till en början var hon seg, så jag fick trycka på. Hela ridpasset gick i stort sett riktigt bra, vilket förvånade mig riktigt mycket. Trodde inte att det skulle gå så bra som det gick idag. Hon blev som en helt annan häst, gud vad det var roligt att rida henne helt plötsligt. Dom andra gångerna jag ridit henne har det inte ens varit i närheten av bra, utan idag var det skillnad. Borde ha tagit med mig kameran, men det får bli nästa vecka. Hoppas jag får rida henne igen då, isf ska jag lägga upp skillnaden från ganska länge sedan jag red henne och nu. Vi red mycket backdelsvändningar eller om det var framdelsvändingar (?), dåligt minne tror jag. Kan inte säga mer än att jag är sjukt nöjd över dagens ridpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0