No life

I onsdags red jag Dionne och det gick bra fram tills att vi skulle göra skänkelvikningar, haha, failade lite. Men det var en bra övning för skänkelvikningar. Kameran fick inte hänga med som jag hade planerat.. Menmen, jag får ta med den på onsdag (onsdagen som kommer) istället!

I torsdags var jag i stallet och höll i en rykttävling, vilket var roligt! Alla var verkligen duktiga och det blev en bra rykttävling med lite frågesport och sådant! Fick migrän när vi delade ut priserna, blev suddigt vid ena ögat. Fick skjuts till stationen, vilket verkligen var snällt! Fick vänta på bussen dock, men jag överlevde ävens fast jag höll på att dö där ett tag. Huvudvärken blev bara värre och värre. När jag kom hem slängde jag mig i soffan och somnade. Ja, det var väl exakt så det var, haha.

Igår var jag ute med min kanin på bakgården, märks att han älskar att vara ute. Cyklade sedan till centrum med Jennie och Jennie. Handlade ett par jeans och två tröjor på Gina Tricot för mitt ena presentkort. Därefter cyklade jag till ICA Maxi med pappi och handlade lite. Sen träffade jag Jennie och Jennie igen och vi spelade fotboll ute, haha.

Det är väl det jag har gjort tror jag, hehe. Idag blir det en slappdag, tror nog att jag ska plugga lite också. Kan vara bra då massa grejer ska in nästa vecka, betygen sätts också nästa vecka tror jag, så inget F (IG) här inte.




Köpet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0