Skola, joggat & pluggat.

Rubriken beskriver min dag med tre ord. Slutade runt 1 ungefär, kort och skön idag, love it! När jag kom hem tog jag en macka och stack sedan ut och joggade en sväng. Satan vad jag fick ont i benen efteråt, trodde nästan att jag skulle ramla ihop, benen hängde inte alls med där på slutet. Har därefter pluggat resten av dagen/kvällen. Skönt att få det mesta gjort! Nu ska jag glo på Big Brother på datorn, har missat programmen sen i förra måndagen tror jag det var, iiihh.. Lite efter :/

Imorgon har jag sovmorgon, börjar 10:00 och slutar runt 16:00. Guud så skönt att få sova lite längre än vanligt! Har ridning imorgon också. Skulle vilja rida Chivas då jag ska tävla han på söndag, men det är nog en ganska liten chans att jag får honom.. Tyvärr sista inlägget för ikväll, men jag ska se till att försöka hinna uppdatera innan jag knallar iväg till the school tomorrow.


Slumpad bild på mig och Konken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0