Super Mario

Kom till stallet ungefär en kvart innan samling. Testade schabraket, mitt vita schabrak som jag hade skrivit Super på och andra sidan Mario (ni kommer få se bild sen). Dock var det lite litet, och det hade passat bättre om det var ett dressyrschabrak eftersom att jag hade dressyrsadel. Kollade även att Luigi-hatten till Chivas passade, och det gjorde den! Därefter var det samling och då byggde vi även dressyrstaketen. Började sedan förbereda mig för att gå ut. Klädde på mig dräkten och målade snabbt på mustachen och satte på Luigi-hatten till Chivas.

Kändes lite kul, för när jag kom in i ridhuset började alla asgarva, hehe.. Framridningen gick bra, kände att han var pigg. På banan fick jag sätta på inspänning då han hade huvudet i taget och var verkligen skittaggad. Men han blev iaf lugnare sedan och det gick bra.

Därefter var det prisutdelning och jag kom på 1 plats med 72,500% och 203 poäng. Vart verkligen förvånad, trodde inte att jag skulle vinna. Var iaf skitkul och gick därefter runt som Super Mario resten av tävlingen, jobbigt för att det var så varmt.. Kollade sedan på LB:1 och LA:1. Därefter var det placering för maskeraden, och där vann jag också, hehe, kan inte säga annat än att jag har haft en kanonbra dag! Chivas var verkligen duktig och jag är skitnöjd!

Bilder kommer strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0