-

Dåligaste updateringen, jag har försökt hinna med att skriva. Jag skriver bara lite sen gör jag massa andra grejer  & så hinner jag inte.. Haha, dålig jag ääär! Men jag har iallafall jullov nu, så kan updatera bättre tror jag! :D

I söndags åkte jag och Maja inte till Flox, det var typ försent eller något. Vi var istället ute och åkte snowracer. Hände typ inget annat på söndagen.

I måndags var jag i skolan, det var en lång skoldag, för vi började 08:00 och slutade 15.25 O_o Sen var jag ett tag med Jennie (kusin) & hennes&min kompis Jennie. Vi spelade Wii Party. Sen gick jag hem, vi åt pizza till middag, asgott! Sen var jag ute med Maja och åkte snowracer (:

Igår (tisdag) var jag i skolan, vi började 08:05 och slutade 11.45 typ. Det var skönt för vi fick sen jullov! :D Gick sen hem och åt upp sista biten av pizzan, som igentligen var till min lillebror men jag tog den iallafall. Hänkade sen med Frida och Nathalie till deras medryttarhästar, Freyr & Saga. Fotade dom & fick bra bilder (: Dom red ut, så jag fick lite bilder när dom galopperade i snön (: Åkte sen hem & tog ett snabbt bad för jag frös. Åkte sen till stallet, red Curt. Vi hoppade & det gick riktigt bra! Vi hoppade blåbärshoppningen alltså banan, gick bra :) Sen hoppade vi en omhoppning, haha det som gick fel var att jag höll på att flyga in med huvudet i ett hinderstöd så jag duckade haha, ser ASROLIGT ut på videon som pappa filmade. Men hindret efter missade jag för jag ramade inte in ordentligt, det var mitt fel, för jag höll ju på att åka in i ett hinderstöd innan också, sen i en konstig sväng tappade jag ena stigbygeln, typiskt mig! O_o Så jag hoppade två hinder med en fot i stigbygeln, fast det gick bra, för jag har bra balans säger vi! :D Det var sista hoppgruppen för terminen :( Men det gick iallafall asbra! :D

Idag vaknade jag halv 9 O_o Hade förväntat mig att få en riktig skön sovmorgon för nu är jag trött. Idag ska jag kanske handla julklappar med Maja (: Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0