Dagens två ridpass

Kort sammanfattning på dagen.

Skolan:
Idag började vi 08:05 med sv/eng, vi jobbade med läxor & jag jobbade med matematik, gick jättebra! :D Sen hade vi so och vi kollade på en film om typ häxor O_o Sen hade vi matematik & det gick bra! Börjar fatta det där med bråk & sånt där :] Sen hade vi lunch & det blev något med kött typ.

Ridning med skolan: Idag red jag Cosmos ♥, en c-ponny tror jag det är. Jättegullig & mysig att rida. Sammarbetsvillig & gick bra hela lektionen. Galoppen, skänkelvikningarna & det. Jag är jättenöjd! & jag fick beröm på skänkelvikningen *stolt*! Han var underbar verkligen. Säger inte nej till att få rida han igen :] Han är nog den roligaste jag ridit hitills faktist.. :)

Hoppgrupp: Jag red Charming Curt, gick bra! Han vägrade inget fast vägarna blev lite konstiga. Galoppen i svängen blev lite failat x) Gick bra iallafall & jag är nöjd! Han var jätteduktig :') ♥

Nu har jag något att säga här! :'D
Jag ska prova i en ny ridgrupp nästa termin, den är hundra gånger bättre än den jag går i nu :'D
Sen är det luciashow eller vad det kallas på söndag, så måste öva låtarna :'D
Jag ska tävla Dillon den 23/12 i 60 cm :'D
Jag ska tävla Conquest i LC:1, minns inte vilket datum.
Sen ska jag på julkurs också med Nobile :'D
Rooooooooooligt! :'D Lääääängtar till allt!

Måste duscha nu, sen ska jag lägga mig. Imorgon måste jag plugga låtarna till lucian på söndag :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0