Fredag ♥

Igår red jag med Maja :) Jag red Flox & Maja red Hrönn. Flox hade fått en ny sadel, så jag var den första som satt i den :) Han hade lite svårt för skänkelvikning så det blev svårare. Fick jätteont i benen x) Vi bytte typ halva lektionen så jag fick rida Hrönn & Maja Flox. Det gick bättre, hon gick ganska fint & det blev nog ganska bra skänkelvikning också. Vi tog av sadel & träns, sen släppte vi ut dom i hagen. Vi åkte sen hem.

Idag är det äntligen fredag. Har kollat lite på Idol & Cirkus Möller. Senare kommer den som vinner av Jay & Minnah, och jag hejjar på Minnah, men Jay kommer nog överlägset vinna ;) Imorgon ska jag till stallet & rida, det blir markarbete, kulkul, sen blir det julpynt och jag ska nog pynta till Conquest. Sen på söndag är det luciatåg, jag ska ha Conquest då. Hoppas jag kan låtarna ordentligt, jag ska träna mer imorgon.. xd Nervös inför imorgon & söndag. Ska vänta tills Idol kommer igen, om jag inte råkar somna innan, jag är trött hehe.. Aja, säger godnatt nu iallafall, så goodnight everybody!


Jag och Lexus på hoppkurs. Vad kan det vara, 60-70 cm kanske? :) Foto: Therese Back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0