Jag ♥ helger

Igår red jag Cilvia, vi red kadrilj. Kulkul :) Jag fick rida sist, hehe, vi var ogämna.. x) Det gick bra! Hon var pigg & frammåt, men hon gick fint i slutet :) Fixade sedan med Conquest, han var fett läskigt för han försökte naffsa mig rakt i anstiktet O_o Läsklig häst! Jag kan ju inte vara rädd för min sköthäst, men vaf*n, han var skitsur & ville bitas. Men haha, fick lite hjälp, Frida gick in till honom & borstade honom, så när han försökte naffsa henne så pussade hon Conquest, hehe, det verkade typ funka för mig också. Men han var lite läskig som sagt. Han verkar inte gilla att bli borstad, annars är han liksom skitgosig :o.. Tvättade vattenkopp & krubba, sen smörjde jag sadel & träns. Jag smörjde också Cilvias träns. Fick sen skjuts av Emilie till bussen, åkte sen hem. Duschade & käkade.

Sen kom Maja :D Vi datanördade, spelade wii, handlade godis, typ dog, kollade på film, videor & sånt. Haha, askul! :'D Haha, precis när hon hade kommit typ dog vi :] Vi kolla på en video av en film jag sett i skolan på so:n, hhahahaha! Sen filmade pappa fyrspann på horses showen, haha, oooleeeehhh! :D Kanske bara jag & Maja som fattar (a) Sen kollade vi på She's the man, hehe, asskön film, alltså vissa saker är asroliga, haha jag döööör! Sen efter She's the man kollade vi på tv & somnade.

Idag vaknade vi runt halv 9, om jag inte minns fel x'D Sen kollade vi på en film som Maja hade tagit med sig, den var lite skuuum men rooolig! Sen åt vi frukost, & satte oss vi datorn. Efter åt vi lunch, & stack ut och åkte pulka med Maja (en annan alltså, som jag känner) ;) Hehe, det var ruuligt! Nu blev det lite kronligt här, båda heter Maja, men får väl säga StorMaja & LillMaja, ta inte illa upp nu Major, haha! :D Kan då förklara att jag det var StorMaja som sov hos mig, haha, alltså det låter asroligt, StorMaja & LillMaja, hahahaha! Men iallafall, så hänkade vi sen med LillMaja till Flox så StorMaja fick träffa honom :') Jag blev nästa tårögd hehe, fast StorMaja har inte träffat han på länge, men hon började inte gråta ;) Vi åkte sen hem & vi köpte sen mjöl & mjölk. Sen bakade vi chokladmuuufiiins! :D Gott blev det. Vi åt sen middag, & sen åkte Maja heem :( Saknar henne reeedaan ♥

Hehe, miffat inlägg, jag kunde bara ha skrivit efternamnen men ah, ibland måste det få vara roligt! :D Kan länka doooom! Maja & Maja, haha det blev också miffat men aja.


Haha, fiiiinaaa vi äääääääär! (a) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0