Jogging!

Har varit ute & joggat typ i 20 minuter. Fick träningsvärk, sen har jag gjort armhävningar & gått på vårat promenadband i 10 minuter, haha. Det var kul faktist! x) Har träningsvärk nu..

Sitter & väntar på att Jennie ska komma, hon är seg (a) Idag är det iallafall fredag, skitnice! Dock har vi inget godis vilken jag är sur över för jag är så himla godissugen! Pappa ska handla idag & förmodligen ska han handla lite :)

Imorgon är det sista ridningen för terminen & vi ska hoppa. Jag ska förmodligen ha Cilvia för jag har fått henne typ 4 gånger på raken nu. Skulle vara kul om jag fick hoppa henne, annars vill jag rida Conquest eller Dillon.
Jag ska tävla Dillon på torsdag! :D Har ridit han några gånger, har aldrig hoppat han. Han är väldigt framåt men hoppar allt. Men det går nog bra ifall jag får honom lugn.

Jennie har fortfarande inte kommit -.-' Haha, men nu skrev jag inte om min skoldag men slutade tidigare idag iallafall! :D


Bara för att jag älskar julmat :'D ♥ Slumpad bild x)

Kommentarer
Postat av: Julia

Mums med julmat ♥

2010-12-17 @ 19:17:15
URL: http://jwester.blogg.se/
Postat av: Emilie

blä med julmat ;)

2010-12-17 @ 19:47:06
URL: http://usmilee.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är du inte ensam om (: Ser inte att du har någon sås till, jag brukar allitd ha sås till julmat. Prova ha gräddfil med lite socker i & blanda sen lägg på julmaten, det blir jättegott tkr jag & min familj! God jul Louise :D ♥

2010-12-23 @ 16:08:53
URL: http://eaphotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0