Juldressyr ♥

Tävlade Conquest igår i dressyr LC:1♥. Framridningen gick helt okej, red volter i trav/skritt, galopper i volt, tempoväxlingar, lite skänkelvikningar. Red fram i typ en kvart eller något, red sen till andra ridhuset. Jag skrittade runt lite tills det var min tur. När jag kom in på banan travade jag runt till dom sa ''Louise och Conquest, varsegod & rid'' tror jag dom sa, eller något sånt. Så började jag banan. Kändes helt okej. Försökte rida mitt bästa, ävens fast jag inte är världens bästa på dressyr.. Skulle haft längre stigläder, hade typ förkorta.. Det gick iallafall bra på banan, försökte rida noga vägarna & det. Skrittade av & tittade medans på Emilie som tävlade Dillon, hon var precis efter mig (: Såg bra ut för henne! Red sen till andra ridhuset och hoppade av. Tog av sadel & träns, sen var det prisutdelning. Jag kom 4:a tror jag (: 180poäng & 67 procent (: På programridningen i september fick jag 180poäng & 66,63 procent med Conquest tror jag det var. Lite bättre fick jag iallafall, det är jag nöjd över! ;D Kollade på när alla andra tävlade, sen gick jag & fixade Conquest och hämtade mitt schabrak i sadelkammaren. Åkte sen hem & käkade. Kollade sen på bilder & videon från tävlingen. Juste, Amanda fotade med min kamera, det blev asbra bilder, tacktack Amanda! ;D














Fotograf: Amanda Zetterlund | Oredigerad | Canon EOS 1000D (min kamera)

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Ni borde ha kommit etta istället! :D

2010-12-31 @ 17:18:12
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0