Måndag

Kommer en kortsammanfattning om dagen då, sen ska man packa ridgrejer tills imorgon sen borsta tänderna, byta om till pyamas & sooova!

Gick med Frida till skolan, det var luciatåg i aulan så det började (kommer inte ihåg, haha xd).. Vi hade ingen matematik, så vi började sen med idrott, vi hade biptest eller vad det heter. Fan vad dåligt det gick. Dålig kondition, trött & seg resultat = dåligt! Kom till 4 nivån, hahha, sääääämst! I femman kom jag bättre till. Vi hade sen sv/eng & vi hade läsförståelse. Sen var det lunch det blev gröt, tog lite iallafall, sen tog jag två mackor. Vi hade sen mentorstid så vi pratade lite om allt & så. Vi hade sen no & då kollade vi på film & fikade med lussebullar, pepparkakor & festis, nice. Sedan hade vi so & vi kollade på film. Vi hade sen svenska men fick sen gå för jag skulle kolla på min lillebrors luciatåg. Han var tooomte, asgullig! :'D Fotade lite, sen fick man fika med lussebullar, pepparkakor & saft. Jag tog två lussebullar x) Sen gick vi till ICA & handlade. Sen har det inte hänt så mycket.

Jag ska packa ridgrejer nu sen byta om, borsta tänderna sen sooova!

Juste, vill ni att jag ska skriva noveller kanske? :D


Älskar bilden! Hehe, sötponny, han tog sin mule mot mitt ansikte :') Fan vad jag saknar dig bebis.. ♥

Fotograf: Lina Carlsson :)

Kommentarer
Postat av: Korven!! <33

Snygg header :)<3

2010-12-14 @ 21:07:35
URL: http://mittnamnarolivia.blogg.se/
Postat av: Moa

Gulligt! :)

2010-12-17 @ 19:29:32
URL: http://typmooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0