Nyårsafton,

Idag är det nyårsafton då. Alltså börjar 2010 gå mot sitt slut som jag skrev i förra inlägget & jag får väl välkomna 2011 dårå (: Nytt år, nya tag.. Förbättra bloggen ska jag försöka med också. Mer updatering, mer roliga saker & sånt där. Måste iallafall försöka!

- 2011 ska jag försöka tävla i ridningen så mycket som möjligt med Conquest, han är ändå c-ponny & jag är lång. Inte så kul sen om man inte skulle kunna rida han längre. Men jag kan väl säkert rida han i kanske 2 år till, eller kanske mer. Vem vet.. Jag kan iallafall rida han nu ♥

- På sommarlovet ska jag väl kanske ta mig ner till Skåne & hälsa på Neff finingen, ifall det går bra för ägaren. Saknar pållen enormt ♥ Ska väl isåfall åka med Maja & Amanda, men inget bestämt än, har inte pratat med ägaren, men det skulle betyda allt ifall man fick komma & hälsa på :') Får hoppas på ett ja iallafall (:

- Skulle kanske vilja skaffa sommarponny på sommaren, skulle vara nice. Fast inget bestämt nu heller, men en önskan iallafall som jag kanske skulle kunna göra.

- Ska försöka satsa gärnet i skolan, så jag når alla mål! Har iallafall G i engelska, det är riktigt bra, för jag suger ju på engelska x'd Alla andra ämnen ligger jag nog rätt bra till.

Juste.. På onsdag ska jag prova en ny ridgrupp, en svårare ;) Ska bli kul att prova en ny :) Lördagsgruppen jag gick i förut har spritlats :/ Fast ska nog ändå till stallet på lördagar ändå, så jag kan sköta Conquest (: Ska nog sköta på onsdagar då också, vi får väl se (:


Charming Curt | Redigerad | Fotograf: Jag | Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: Amanda & Daylight

aw vad fin bild!

2011-01-01 @ 18:39:05
URL: http://birtleydaylight.blogg.se/
Postat av: Ämah

Curre :D

2011-01-03 @ 20:17:02
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0