Onsdag

Idag är det onsdag, halva veckan har gått redan. Två dagar kvar sen är det helg igen! Gud, vad det går snabbt.. Vi började 08:00 med engelska, då skulle vi typ jobba med en stencil, jag var trött & seg.. Tog dator till hjälp fast det gick inte att gå in på ett program där man översätter.. Om man inte var klar med det blev det läxa :/ Så jag måste göra det snart.. Vi hade sen svenska & då skrev jag kallt allt på min dator (alltså en dator man kan ha hjälp av ifall man har svårt i något ämne).. Jag använder inte den så ofta, men brukar ibland skriva ut saker från den, som jag gör i svenskan. Vi skulle skriva om en film, vi skulle skriva om den & jag blev klar. Sen hade vi idrott, & då dansade vi typ, haha, vi skulle göra en egen dans. Jag gjorde med Amanda & Cajsalisa, vi hann typ inte komma på någonting.. xd Seeeeeeega! :D Sen hade vi musik & då svarade vi på några frågor & sjöng. Sen var det lunch & det blev julbord, ganska gott! Förra året var det nog godare. Fast det blev god dricka, typ någon jucie (stavning?). Sen hade vi slöjd & jag gör en skylt, men jag fick typ damp för jag gjorde fel hela tiden O_o Jag skulle såga små bokstäver & det blev fel, assååå shiiiiit! xd Asdålig jag var, haha.. Slutade sen & gick hem. Har käkat två muffins & två chokladkalender för glömde öppna en typ igår.. Just nu är jag med Jennie, hon kom nyss & hon sitter bredivd. Ska plugga lite snabbt sen ska vi typ ut & åka pulka eller spela wii :D

frida om Svar på tal!:

vilken skola?? vad får ni göra eftersom du går i häst klass?? verkar super kul!!!

Svar: Som jag svarade i ett inlägg förut, jag säger inte vilken skola jag går i, det är nog lite privat kanske, tyvärr.. Vi får rida & ha teori ;) Ja, det är kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0