Sista julkursen idag,

Idag är det sista dagen på julkursen :/ och vi ska hoppa idag! :D Ska vi sjukt kul! :D :D Emilie kommer och fotar igen, med min kamera. Pappa kommer nog filma :) Jag längtar iallafall & vi ska åka om ca en timma, så ska börja göra mig iordning.

Spelade lite Mario Galaxy 2 för en stund sen, körde några banor. Ligger på värld 3 (:

Har inte så mycket mer att skriva, kan lägga in lite bilder får igår ;p








Fotograf: Emilie Karlman , oredigerade.

Kan bjuda på lite bilder från i torsdags då jag tävlade Dillon





Ska käka något litet nu sen ska pappa och jag lämna Eric (lillebrorsan) hos farmor, sen drar vi till stallet :D

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Den sista bilden, som är på dig & Nobile, det är min favoritbild :D

2010-12-29 @ 17:14:01
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0