Skola

Började 08:00 idag med matematik, det vi gjorde var svårt, ingen typ fattade någon på genomgången.. Vi jobbade i boken iallafall med bråk & sånt. Sen hade vi idrott & vi typ dansade, hahahaha.. Sen hade vi sv/eng, då gjorde vi en skrivuppgift eller läsförståelse eller vad det heter. Det var ganska svårt. Sen var det lunch, det blev något konstigt, så jag tog en macka. Sen var det mentorstid & då pratade vi om negativa saker, hehe.. & jag hade fått en ogiltig frånvaro, kom försent typ i fredags, dumma mig! Fan, gå upp tidigare din gris :) Hehe, sorry, men jag hatar mig själv, jag får typ stressa, men idag var jag fett braa! :D Hann tillochmed äta frukost & blogga :) Iallafall, vi hade sen no & vi pratade om hur vi i klassen ska göra för att det ska bli bra. Sen hade vi so & vi gjorde prov, läskigt, men det gick nog ganska bra.. tror jag.. O_o Hoppas det iallafall! Sista lektionen var svenska & vi skrev om en film som heter Capricciosa. Jag håller på att renskriva på en minidator jag har för att få mer hjälp typ i engelska, men ska skriva ut & så på den. Vi slutade sen och jag & Dajana gick på läxhjälp, vi jobbade lite i matematik, hehe.. Vi fick läxa :/ Har lite kvar att göra, så det är lika bra att göra det nu ;) Sen ska jag packa ridgrejer tills imorgon :)


Jag saknar dig älskling.. Hoppas att jag snart kan träffa dig, innan jag spricker.. Skulle vara världens lyckligaste om jag fick träffa dig.. Snart så, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0