Skräckfilm

Har ni haft en bra jul? Jag har haft en helt okej jul! Firade hos farmor det var trevligt! Jag var tomte, haha.

Igår hände inget speciellt, slappade för det mesta. Jag och pappa kollade på en skräckfilm för 15 år, upps x'd Drag me to hell, asbra! ;) Läskig var den, men jättespännande! Jag kanske inte kan rekommendera den, för den är ju för 15 år, men den var grymt bra faktist! ;) Märkte att den var från 15 år efter att vi kollat klart på den, haha xd Vi kollade sen på en komedi superhero movie, den var bra också. Kollade sen på natt på museet, somnade i mitten typ, för det var så lång reklam dessutom, så jag orkade inte kolla. Kunde inte hålla ögonen öppna xd

Idag ska jag nog bara slappa, om jag inte hittar på något roligt (: Kanske ska renovera bloggen lite. Som ni kanske ser har jag skrivit om mig & min kamera i menyn. Jag blev nöjd med det & funderade om jag ska göra länkarna jag har som bilder istället, det är svårt, har gjort det förut, men det är lite coolare (: Ni får se sen vad jag hittar på, kanske får några jättebra idéer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0