Sover över hos bästaste lillasyster inatt, gilla! ♥

Hejsan svejsan! Just nu sitter jag vid Emilies minidata & tittar lite på idol. Nu har vi fastnat vid datorerna. Tänker på finaste Neff .. :/ Drömde om han för någon dag sen ♥ Iallafall, ska sova hos Emilies inatt & imorgon ska vi till stallet, hehe ;D Hoppas jag får Conquest, Cilvia eller Dillon ;D Hoppas jag får någon jag inte ridit typ också, fett coolt isåfall! Sen ska jag fixa Conquest & såklart vara med Emilie i stallet. Ska borsta, rykta, kratsa hovar, borsta svans, tvätta vattenkopp & krubba, tvätta spiltan, smörja sadel & träns ska jag försöka hinna med :) Sen senare imorgon kommer finaste Maja, hon ska sova över, som jag skrev i ett annat inlägg. Men vi har bestämt att vi typ kommer dö, för det gör vi alltid, men ääändåå! :D Aja, vi ska snart kolla på Cirkus Möller när nu det kommer, haha håller inte koll x'D Aja, bloggar imorgon när jag kommer hem från stallet typ, eller på kvällen för nu ska vi kolla på tv typ :)


Älskar diig lillasyster ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0