Sovmorgon för mig, nice!

Dålig updatering.. Nu får jag skärpa mig va? Jag tror nog det.. Jag ska iallafall försöka.. Dom dagarna jag inte bloggat har det faktist inte hänt så mycket, jag har varit skolan iallafall. Igår bakade jag chokladmuffins med chokladbitar i, det blev ett bra resultat! Juste, det är ju 2 december idag, vilket betyder att man får öppna chokladkalender, yeey! :D Sen är det inte långt till julafton heller! Conquest var upptagen på julhoppningen :'/ så jag kanske tar Dillon istället.. :) Han är jävligt pigg, vad jag har sett när andra tävlar honom, så jag får hålla in asmycket. Jag vet ännu inte hur högt jag ska hoppa, men skulle vilja hoppa 60 eller 70 cm. Fast det blir ju första gången jag hoppar honom, men vi får se vad Lotta eller Lisa säger, dom vet väl ändå bäst. Sen ska jag vara med på en julkurs efter julen, då ska jag rida Nobile för Conquest var upptagen där också..

Idag har jag sovmorgon, asskönt! Jag börjar 10:20 och slutar 14:15 :D Sen blir det ridning med Maja :D
Just nu sitter jag och äter frukost och ska gå till skolan om en halvtimma.


Bild från globen horse show


Kommentarer
Postat av: julia wester

Niiiceig bild ;D

2010-12-02 @ 18:06:42
URL: http://jwester.blogg.se/
Postat av: Emilie

Sv: Jaha, okej ;) Men det är ju lite onödigt xd

2010-12-02 @ 20:37:10
URL: http://usmilee.blogg.se/
Postat av: Emma

fin bild :D

2010-12-02 @ 21:00:51
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0