28 november ♥

Stockholm International Horse Show, ägde igår! ;D

Emilies & hennes pappa hämtade mig & min pappa vid halv 4, åkte till Globen. Gick in på Annexet & handlade ett vitt schabrak som jag ska använda när jag tävlar & ett par vita ridhanskar av tyg. Jag hade velat ha av skinn men det var så jäkla mycket folk så jag höll på att bli galen.. Alltså shit, det var proppfullt! Hann inte gå in på Börjes, för det var värsta långa kön o_o Irriterande med så mycket folk, haha.. Jag fick typ damp x'D Asvarmt var det också. Men iallafall showen började halv 6, och precis efter jag & pappa hade handlat mitt schabrak & handskarna så var det bara 10 minuter kvar. Vi hann inte brodera schabraket, vilket jag hade velat.. Menmen.. Vi gick & satte oss på våra platser för vi orkade inte heller handla godis x'D Jag kommer inte ihåg vilka shower det var i ordning, men det var iallafall någon shettis-uppvisning, lite islandshästar, stjärnornas hoppning & kameler och mer. Det var iallafall askul och jag fotade ganska mycket. Fick ganska bra bilder. Det kommer upp någon dag när jag redigerat. Bjöd iallafall på en igår för annars skulle inlägget bli så kort. Är nöjd med mitt inköp också. Jag ska prova schabraket på Conquest på lördag, för jag kommer tävla han mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0