♥ Chokladmuffins

Dålig updatering, jag vet. Det är mycket med skolan, måste plugga mycket. Jag var ju sjuk förut i 3 veckor och jag måste nå målen i matematik t.ex och jobba med en serie vi gör i bilden, sen har jag läxa i no. Jag måste jobba hårt för att få godkänt, sen i åttan måste jag få iallafall något MVG, annars är jag dålig säger vi :] Menmen..

Igår var jag i skolan, hände inget speciellt vad jag kommer ihåg.. Orkar inte berätta om den tråkiga skoldagen. Efter skolan satt jag vid datorn och sen vad jag ett tag med Jennie (kusin) & Jennie (Kusins kompis, som jag också känner). Jennie (kusin) mulade mig :'/ Buuuhu, jag försökte hämnas men hon sprang iväg O_o Sen gick jag till Majas gård och vi åkte till stallet och red ;D Jag red Hrönn och Maja red Nisse. Vi red på volten i snön. Skrittade, travade & lite galopp. Jättemysigt! Sen tränade vi på att få hästen i form, och Hrönn gick riktigt fint! :) Vi bytte häst i slutet och jag fick rida Nisse. Han var lite svårare x) Men det gick rätt bra med Nisse det också :] Det var iallafall kuligt! :) Vi åkte sen hem.

Idag var jag i skolan, har inte hänt något speciellt heller, tror jag :] Hehe, jag har blivit glömsk? x'D Iallafall, när jag kom hem så väntade jag på att mamma skulle hoppa av bussen så jag mötte henne & vi gick och handlade, sen hämtade lite sötaste lillebror och påvägen la jag mig i snön & han la sig bredvid mig, hehe :) Han är bara 2 år :'D Sen bakade jag & mamma chokladmuffins med chokladbitar. Till middag åt vi kött med pommes frites & beanesås, det var asgott! Sen till efterrätt åt vi muffins, dom blev ganska lyckade fast jag hade i oboy istället för kakao, men det skulle nog blivit godare med kakao och hade nog lite för lite blockchoklad i, nästa gång ska jag ta mer :] Sen har jag pluggat, svenska, bild & matematik. Sen kollade jag lite på idol & nu är det Cirkus Möller. Jag sitter & väntar på Flickorna på Klitteholm, haha det äger! ;D


Emilie Karlman ♥

Kommentarer
Postat av: Emilie

älskar dig ♥

2010-11-27 @ 16:28:25
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
Postat av: Emilie

Dom där chokladmuffinsen lät riktigt goda! Haha (a)

2010-11-28 @ 11:25:00
URL: http://usmilee.blogg.se/
Postat av: Jennie

MULAD ♥

2010-11-28 @ 12:07:06
URL: http://smulaaaan.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vet du vad Emilies blogg heter?

Tacksam för svar :)

2010-12-02 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0