..♥







Neff, ponnyn med hjärtat av guld ♥
2007-2010, 3 år med dig, sen var du tvungen att lämna Skutan och flytta till Skåne. 20 juni åkte du.. Jag saknar dig megamegamega mycket! Dom två översta bilderna var den 20 juni. Tänk om jag aldrig skulle få se dig igen..? Och om jag fick se dig igen, hela jag skulle lysa upp och jag skulle vara världens lyckligaste! Det skulle ta flera timmar för mig att åka till Skåne, men någon gång ska jag till dig, ifall jag skulle få det för ägaren. Den sista bilden är nog från 2008, jag ser liten ut där. Åh, du var så speciell, det ända jag ville när jag skulle till stallet var att jag ville träffa dig, det var den ända tanken i min hjärna. Jag kan inte träffa dig lika lätt, jag har förstått det nu, och att jag var tvungen att lämna dig det var svårt, väldigt svårt och jobbigt.. Det gör fortfarande ont. Det finns ingen mening att skriva det här igentligen för du skulle inte se det, men det finns bara en mening:
Jag saknar och älskar dig, föralltid, det står i hjärtat! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilie

omg, vad fint du skrev om honom.. ♥ förstår att du saknar honom :( jag saknar cream.. ♥ men jag vet att hon kommer att vänta på mig där uppe i himlen. föralltid ♥



neff väntar på dig, jag lovar ♥ även om du inte träffar honom, så kommer ni ändå att mötas igen, någon gång ♥

2010-11-18 @ 17:16:10
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0