Vem är jag?

Jag kan berätta lite om mig själv för er som inte känner mig, eller läst min blogg förut.

Mitt namn är Louise och jag är 13 år. Mitt intresse är hästar, jag rider på Blåkulla Gård. Jag rider på lördagar i en vanlig grupp, varannan tisdag då jag rider i hoppgrupp för b-ponnyer. Jag rider även med skolan för jag går i hästklass, då rider vi på Tungelsta Ridklubb varannan/varje tisdag. Jag rider även med min gulliga vän Maja i ett privatstall i Tungelsta på torsdagar, som är typ som en lektion. Jag rider för det mesta islandshästar där. Jag red förut på Skutans Gård, där gillade jag Silja (som nu är i trappalanda ♥) och Neff (som nu står i Skåne ♥).. Jag rider inte där längre för jag tyckte att jag skulle gå vidare på en lite bättre ridskola och pappa hade heller inte råd för två ridskolor. Skutan skulle kanske ha lagt ner förra året, då fick jag rida på Blåkulla ifall att Skutan skulle läggas ner, men jag slutade sedan på Skutan och nu går jag på Blåkulla istället. Jag gillar även att fotografera, jag fotograferar med min systemkamera Canon EOS 1000D, den är jättebra enligt mig, fast jag vill ha en bättre hah.

Denna blogg kommer handla om mitt hästliv, skolan och mitt fotointresse då det kommer upp bilder jag fotat och annat liknande.
Hoppas ni kommer gilla min blogg :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0