Blåbärshoppning 60 cm

Idag tävlade jag Conquest i 60 cm. Startade sist så jag hjälpte Sandra att fixa Conquest. Vi knoppade manen och flätade svansen och pannluggen. Han blev jättegullig! Fotade lite när några red fram. Sen fotade jag även några när dom hoppade banan. Sen tog jag över Conquest från Sandra.

Framridningen gick helt okej, kom lite snett på hindrerna bara, annars gick det super! :D Ponnyn är ju bäst som vanligt! ♥ Inne på banan fick vi felfritt på rundan, men fick fel galopp på sista hindret, men ärsh! (: Vi klarade det iallafall, det är väl huvudsaken, men iallafall.. :) Var jättestolt över honom efteråt. Vi skrittade av på utevolten sen hoppade jag av. Fixade honom lite efter sen åkte vi hem.


Video från idag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0