Dagens ridpass med Conquest

Idag red jag Conquest igen :) Gick inte sådär jättebra, fick inte till formen & skänkelvikningarna riktigt, får verkligen jobba på med det. Vi red på utevolten först i skritt & trav. Vi gjorde mest skänkelvikningar. Sen red vi i ridhuset och vi jobbade nog mest med volterna & galopparbeten idag med. Det kändes skit för mig, känns som jag inte kan rida, haha.. Jag har iallafall lärt mig ganska mycket under dom här kurserna, och jag behöver verkligen öva! Skulle behöva rida massor med privatlektioner för att allting ska sitta, haha.. Men iallafall, ganska nöjd är jag iallafall, för ponnyn är ju alltid bäst som vanligt :) Fixade sen Conquest och svampade av honom. Sen smörjde jag sadeln & tränset lite snabbt sen åkte vi hem.

Har sovit i typ en timma, haha, var så otroligt trött.. Ska iallafall snart äta på en pizzeria. Ska snart gå, så ska logga ut nu (: Bloggar mer senare, då det kan komma upp hiss/diss, eller något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0