Dagens ridpass

Idag blev det inte Bråka som jag trodde utan det stog så skulle jag rida Cilvia. Förvånad blev jag, haha.. Trodde verkligen inte att jag skulle få rida henne. Men iallafall, fixade henne, sadlade & tränsade. Dagens ridpass bestog av övergångar, tempoväxlingar, mest för att hästarna skulle lyssna. För mig gick det ganska bra. Hon var väldigt seg i början, piskade till henne lite, men hon märkte typ ingenting. Sen blev hon igång och sprang på som tusan så hon lyssnade knappt på mina hjälper. Vi galopperade lite också, vilket gick jättebra faktist. Hon brukar vara svår att fatta galopp på, och hon brukar sakta av gämt, men det gick kanon! Rätt nöjd är jag, gämfört med förra dressyrpasset på henne (: Vi åkte hem direkt efter då en annan skulle ha henne efter mig. Sitter nu här och slappar kan man väl säga. Är grymt trött & har lite ont i huvudet. Ska strax lägga mig, hehe.. Igår somnade jag runt ett, så, jag behöver nog lägga mig tidigt idag, eftersom att jag har en lång dag framför mig imorgon. Fyller ju år imorgon, som jag nog sagt många gånger. Ska stänga av datorn nu, för jag är otroligt trött..

Godnatt ♥ Vinnaren för finn fem fel får förmodligen komma imorgon, hehe, har varit lite seg med att lotta, men det kommer, jag lovar! :D


Jag och Cilvia förra veckan tror jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0