Fjording

Idag fick jag rida Bråka, precis som jag trodde, heh. Vi hade som sagt hoppning, gick jättebra faktist! Hon lyssnade på bra men hon var väldigt stark & pigg, så mycket halvhalter & övergångar/tempoväxlingar, så hon lyssnade på mig. Vi hoppade fram i trav, gick bra! Sen red vi som en bana kan man väl kalla det & så hoppade vi som snett igenom, eller en åtta. Då hoppade vi fyra hinder på raken. Gick helt okej. Pigg & framåt var hon, hehe.. Vi hoppade typ 40 cm, men.. jag är nöjd ändå för det gick ju bra! Som vissa säger: Höjden är inte det viktigaste. Så får jag lov att tänka ävens fast jag tyckte att det var lågt, hehe. Jag är nöjd över lilla söta fjordingen. Fixade henne efter sen åkte jag och pappa & handlade lite. Hade planerat att hinna sköta Conquest lite eftersom att jag inte kom i lördags, men då tvingade pappa med mig att åka med..

Har iallafall precis kommit ur ett varmt bad & nu sitter man här och bloggar. På fredag är det påsklov, awesome! Juste, skrev nyss en medryttar-annons, tänkte att jag fasiken måste skaffa en. Det är nog dags att börja redan nu, även fast man själv måste betala. Sånt är livet. Men jag har aldrig haft medryttarhäst förut så det är ju dags att prova. Nu får man hoppas att någon mailar tillbaka, hah men det är ju en annan historia.

Bildbomber kommer när jag fotade i hagen i söndags, bilder från klubbhoppningen som också var i söndags & lite annat.. Har ni några önskemål är det bara att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

JA! :D Lägg in en massa bilder från när du fotade i hagen, på Dillon m.m (a)

2011-04-14 @ 10:43:57
URL: http://allroundtjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0