Fredag

Igår fyllde jag år som sagt & på morgonen fick jag pappas kamera - Canon EOS 550D. Vi var mest ute & handlade igår. Köpte själv ett par leggins & en kofta. Fick sen även Xperia Play :D Vi hade som ett ''kalas'' senare på kvällen då lite släktingar kom. Fick kläder, 200kr, örhängen & halsband, sen fick jag någon sorts tvål & diadem av min mormor. Bästa födelsedagen typ med både ny kamera & mobil och massa underbara människor som skrivit grattis på facebook! :D Trevligt, haha!

Idag åkte jag och pappa & handlade på förmiddagen. Vi åkte sedan hem & jag käkade lunch lite snabbt sen drog vi iväg till stallet. Jag har nämligen anmält mig på påsk-kurs som pågår idag, lördag & måndag. Jag stog uppskriven på bästa Conquest :D Fixade honom & sånt, sen gick vi ner till ridhuset. Vi var bara fem stycken som red så det var jäääätteskönt! Vi red fram på utevolten, vilket var jättehärligt för det var så fint väder! Gick rätt bra när vi red fram, sen red vi i ridhuset. Det var mest övergångar och galopparbeten som vi övade på. Gick helt okej för mig. Fick träna på att inte förböja halsen, heh.. Vi skrittade sen av lite ute då vi red på vägen fram & tillbaka, så jäkla härligt! Pappa fotade med sin nya kamera - Canon EOS 60D, grym kamera. Det blev sjukt bra bilder! :D Vi åkte iallafall sen hem efter jag hade fixat Conquest. Har inte gjort på mycket nu, har slappat & sånt! :)


Smakprov från idag | Fotograf: Pappa | Kamera: Canon EOS 60D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0