Härligt med vår!

Hejsan svejsan! Nu märks det att våren är här! Gud så skönt, idag var det inte särskilt kallt heller & det är ju plusgrader ute, vilket är jättebra. Min dag i skolan har varit helt okej. Hade tänkt att åka till stallet, men det blev inte så.. Istället tänkte jag plugga eftersom att det är viktigare.. Hehe, jag såg faktist en humla idag, hehe, intressant :) Men det blir väl att plugga stenhårt idag, så jag blir klar med allt! Sen ska jag & mamma kollade lite på internet. Ska få ny mobil. Funderar på iPhone 4 eller Sony Ericsson Xperia Arc :) Nu ska jag sätta igång med pluggandet.

Vill ni se bilder från igår när jag fotade lite hästar i hagen? :D La in en bild när Conquest stegrade igår tror jag det var om ni bläddrar ner lite :) Om ni är duktiga på att kommentera kommer jag såklart visa mer! :D


Conquest och Fritz :) | Inte jag som fotat men jag har fått från Emilie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0