Jag är arg på mitt photoshop!

Igår satt jag & gjorde en header typ halva kvällen. Kom på idéer och jag var jättenöjd med den, men när jag nästan precis var klar så råkade jag dubbelklicka på något & det typ laddar, sen stängs programmet ner? Jävlar vad mitt photoshop ska få stryk idag!

Headern skulle kommit in igår ifall inte photoshopet skulle böga sönder. Aja, jag gör ny ikväll då, blir tvungen till det..

Snart ska jag käka en macka eller något & sen ska jag till bussen för att åka till stallet. Ska sköta Conquest som vanligt & sen träffat jag Emilie också :] Men nu har jag lite brottom, bloggar när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fett synd :(

2011-04-03 @ 19:27:07
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0