Kan det vara så att jag är världens tröttaste människa?

Haha, udda rubrik men visste inte vad jag skulle skriva. Har iallafall tvättat mina ridskor och smörjt dem. Nu sitter jag och käkar en macka. Ska strax lägga mig eftersom att jag ska upp tidigt imorgon. Det är nämligen klubbhoppning och jag ska vara med. Som jag redan sa så står jag tydligen uppskriven på Cilvia när jag hade anmält mig på Conquest. Men det är typ för att man ska rida dom man har i hoppgruppen.. Så jag ska tävla Cilvia imorgon i 70 cm. Får se hur det går, haha. Hon går ju klockrent på hopplektionerna, men på tävling vet jag inte alls hur hon är. Hon vägrar med andra ryttare har jag sett. Men ah, vi får se (: Pappa fotar & filmar som vanligt så det kommer ju upp sen!

Jag ska snart lägga mig, så godnatt! (:


Bilden är fotad när jag var på Globen Horse Show | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: JuliaKetoh

sv Taack, ja!

2011-04-10 @ 07:10:21
URL: http://stalletsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0