Linnéa & Sheeba

Hejsan hoppsan! Idag hade vi en rätt så lång dag i skolan. Men det gick rätt fort iallafall, vilket brukar vara ovanligt för att vara torsdagar. Bestämde mig sen för att följa med Linnéa till hennes medryttarhäst Sheeba. Så vi gick hem till mig och hämtade min kamera & sen drog vi till hennes medryttarhäst. Det sånt fintfint ut för henne. Hon red lite dressyr på volten, sen hoppade hon lite terränghinder. Bjuder på några sen vetja, för jag blev jättenöjd med bilderna! Vi åkte hem runt åtta tiden, när jag kom hem bytte jag om till pyamas sen satte jag mig här. Har käkat lite middag också. Imorgon är det fredag iallafall & efter skolan blir det påsklov, så himla skönt! Har inte planerat något speciellt imorgon, ska väl slappa!

Överraskningen som skulle blivit ikväll får uppskjutas, för jag kom hem lite senare än vad jag hade förväntat mig, så jag hann inte förbereda mig för det jag skulle göra, men det kommer förmodligen imorgon eller i helgen för jag kommer inte strunta i det iallafall! ;)


Linnéa & Sheeba förra gången jag fotade henne, det var typ förra året tror jag | Kamera: Canon EOS 1000D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon verkar hoppa hela tiden..

2011-04-15 @ 07:24:01
Postat av: Emilie ( A L L R O U N D T J E J E R )

Varför hoppar Linnéa så ofta med Sheeba? :)

2011-04-15 @ 19:59:57
URL: http://allroundtjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0