Lite nervös

Hejsan svejsan allesammans! Ställde alarm på sju och gick upp halv åtta. Satte mig här som vanligt då. Ska strax äta frukost och sen klä på mig ridkläder. Ska dra om en timma ungefär. Efter jag ridit Aurora ska jag väl fota några & så, sen ska jag till Blåkulla och sköta Conquest och eventuellt Cilvia eftersom att det tydligen är henne jag ska tävla imorgon. Så det är väl lika bra att smörja både Conquests utrustning och Cilvias. Haha, jag är nervös.. Jag mår illa, jag kommer typ inte kunna äta någon frukost. Jag är sämst på att äta frukost när jag är nervös.. Aja, ska försöka ändå.

LB:1 blir det idag då, antar att jag kan den utan till, jag förväntar mig det. Har tränat på den en hel del igår och det gick ju bra & då borde det gå bra idag också. Vet att några ska fota också, så det lär väl komma upp bilder också. Önska mig gärna lycka till, haha!

 
Ridläger 2009 på Skutans Gård, saknar enormt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0