Nästa: Stallet

Hejsan hoppsan! :) Idag vaknade jag runt 8. Har inte gjort så mycket idag, förutom att tränat lite & städat mitt rum. Har rensat lite kläder & sånt. Sitter iallafall här nu & väntar på att lunchen blir klar. Sen blir det att åka iväg till stallet & rida finaste Conquest :D Vi ska typ rida mycket skänkelvikningar idag, hoppas det går bättre än i lördags.. Haha, gick inte så bra med skänkelvikningarna i lördags, men det går kanske bättre idag då. Pappa tar med sig kamera, så det kommer ju bilder sen också! :D Har inte så mycket mer att säga än.. att jag kommer göra finn fem fel, hiss/diss, eller någon tävling ikväll! (: Bloggar senare...


Jag och Conquest igår ♥ | Fotograf: Pappa | Kamera: Canon EOS 60D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0