Skola och stallet

Idag är det en ny start på en ny vecka då, nya krafter, nya tag, hehe! Idag är det måndag då. Det var en lång och tråkig skoldag. Men vi fick iallafall våra omdömen, jag fick G i alla ämnerna, wiiihooo, vad duktig jag är! Efter vi hade slutat skyndade jag mig hem och fick i mig 2 mackor & en banan med oboy, sen sprang jag till bussen. Jag fotade Emilie, Matilda, Olivia & Sandra när dom red, de hoppade :] Fick rätt så bra bilder tror jag. Skulle sen ha anmält mig på blåbärshoppningen men hittar ingen 'personal/ridlärare' att anmäla sig till. Men pappa hämtade mig sen.

Sitter nu här och skickar över massa bilder till massa människor, haha. Imorgon är jag ledig från skolan, men har utvecklingssamtal runt tre. Så det lär väl bli en slappdag & fortsätta att fixa bloggen. Ska väl försöka göra en bra header men som alltid blir ful.. Haha, jag typ inga bra idéer. Ska snart lägga mig för jag är astrött! Men updaterar mycket imorgon :]


Slumpad bild, tror att bilden är fotad ibörjan då jag hade fått min systemkamera - Canon EOS 1000D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0