Skutan

Skoldagen gick rätt så fort. Vi hade matematik, lästid, bild, no & sv/eng. Vi slutade 13:15. Gick sedan hem & åt mellis & lite choklad. Drog sen till bussen för att åka till Skutan. Där träffade jag Emma, och några andra människor. Fotade när Emma red Brisk & några fler. Drog sen till bussen & har varit hemma i ca en timma. Ska snart äta middag, det blir fläskfilé med pommes frites & bearnesås, favoritmaten! :D

Imorgon blir det iallafall tävling på Hilda, ska hoppa 50 cm. Känns lite lågt, men ärsh, har aldrig ridit hästen innan.. Men det är bara clear round så! Ska fota lite när några andra hoppar & så, sen ska jag iväg till Blåkulla & sköta finaste Conquest ♥

På söndag ska jag vara funktionär på Blåkulla, kanske fota lite när några rider :) Är väl där nästa hela dagen skulle jag tro.. :)

Vinnaren av finn fem fel kommer snart! :D


Jag och Cilvia i tisdags | Fotograf: Pappa | Kamera: Canon EOS 60D

Kommentarer
Postat av: Lilli!!!!!!!!!!!!

'lägg in bilderna innan jag lackar sönder<33

2011-04-29 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0