Stark fjording

Idag fick jag en chock, jag stod nämligen uppskriven på Bråka, en fjording, vilket jag inte gillade alls, haha. Blev sur, vilket är fel av mig, man ska ju kunna rida alla hästar, men sån är jag iallafall. Men det gick över rätt så fort ändå som tur var. Fixade henne & så. Vi hade markarbete, gick hyffsat bra. Hon var väldigt stark & pigg. Men i slutet blev hon mer mjuk men hon var ändå stark. Men nöjd är jag ändå. Beröm fick jag också så det glädjer ju. Så lektionen gick ganska bra iallafall & jag kommer förmodligen få hoppa Bråka också nästa vecka.

Men nu ska jag ta ett snabbt bad sen ska jag lägga mig. Vi har tydligen läxa i musik som jag totalt hade glömt & jag har pappret i skolan, så smart man kan vara då.. Bloggar nog mera imorgon, är inte på världens bästa humör nu heller så jag ska stänga av datorn nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0