Svar på tal!


Svar: Jag brukar kolla på hastnet.se & medryttare.nu (:

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag var för lat.. Jag var iallafall i stallet, fotade ganska mycket när en grupp red, sen när Cajsalisa red. Det gick även bra på temateorin, det var rätt spännande. Skötte om Conquest. Tvättade hela spiltan + vattenkopp & krubba. Sen smörjde jag även sadel & träns. Det vanliga, fast hann inte borsta så länge för att stallet stängde vid fem. Fick iallafall skjuts av Amanda hem. Gjorde inte så mycket när jag kom hem, satt mest vid datorn.

Idag är det söndag då.. Det går fort nu på påsklovet. Fast jag vill att det ska bli torsdag för att då fyller jag 14 år, och jag ska typ få en ny mobil då tror jag :) Det är lite ändringar nu på påsklovets planer:

Måndag: Stallet & fota Nathalie när hon hoppar Meja.

Tisdag: Inget planerat.

Onsdag: Ridning på kvällen.

Torsdag: Jag fyller 14 år, kommer säkert ha ett litet ''kalas'' med släktingar.

Fredag: Påsk-kurs på Blåkulla.

Lördag: Påsk-kurs på Blåkulla.

Söndag: Blåbärshoppning på finaste Conquest i 60 cm.

Måndag: Påsk-kurs på Blåkulla.

Tisdag: Hoppgrupp på kvällen.

Idag ska kanske jag & pappa handla nya knappar till min kavaj, sen kanske handla något kul för mitt presentkort jag fick när jag vann i lördags på en dressyrtävling.

 
Curt ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0