Taggad!

Godmorgon allesammans! Idag vaknade jag halv sju, jag orkade inte somna om så jag tittade lite på tv. Har precis ätit upp min frukost och ska snart till stallet (: Klubbhoppning idag då på Cilvia i 70 cm. Får se hur det går. Hon klarar ju 70 cm, så det borde nog gå bra om jag har bra fart och ramar in. Fast det får vi se. Hon kanske vägrar hur mycket som helst, men jag får hoppas på det bästa! Ska försöka komma på omhoppningen. Har tävlat klubbhoppning då gånger innan & då kom jag inte med på omhoppningen, hehe, så nu får jag kämpa som tusan!

Funderar på att ha vit vojlock, för att jag tror dock att mitt schabrak är förstort. Men tänkte ha blåa rosetter. Så hon kommer nog bli jättefin! (: Taggad som tusan är jag! Bara jag kan banan så går det nog bra hoppas jag.


Hoppla hästen! Haha, idag ska jag kämpa med den här lilla filuren! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0