Time to sleep

Godkväll allesammans! Har ni haft en bra fredagskväll? För mig har det varit helt okej. Har försökt få in LB:1 programmet i mitt huvud. Hehe, känner mig väl rätt så säker på den nu. Jag tror att jag kommer klara det. Tänker alltid att om jag kan banan så klarar jag det, men det är inte säkert, haha.. Men är taggad till helgen iallafall! Blir som sagt tävling både imorgon och på söndag. Ska bli skitkul!

Nu ska jag lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon. Sen ska jag åka runt kvart över 9, så det är väl bäst för mig att gå & sova. Juste.. Har smörjt mina ridskor och chaps så dom är fina också. Har även tagit fram ridgrejerna tills imorgon, så jag behöver inte stressa med det. Men som sagt, nu ska jag lägga mig. Kanske updaterar på morgonen, vi får se. Men isåfall bloggar jag imorgon efter Blåkulla :]


Aurora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0