Trötter ..

Igår red jag Cilvia, gick inte alls bra i början.. Stel, vägrade ställa, ramlade inåt & ah, bajs gick det! I slutet mjuknade hon. Då blev hon mycket lättare. Vi red mycket på volter och flyttade bakdelen på öppna delen. Sen minns jag inte riktigt vad vi gjorde. Vi galopperade även lite på spåret, vilket typ gick skitdåligt för det blev typ fel galopp hela tiden, så jag fick göra om fattningen flera gånger. Annars gick ridpasset helt okej.. Vi skrittade av på utevolten, vilket var jätteskönt. Frisk luft är alltid skönt efter svättigt ridpass! Vi åkte sen hem.

Idag var det skola då, bajs gick det! Vi skulle ha glosförhör, var tydligen efterbliven som typ hade glömt att vi hade det som glosor, så jag hade gått runt & övat på fel glosor fast för flera veckor sen som jag trodde att vi skulle ha idag. Var på dålig humör halva skoldagen. Sånt händer.. Hatar torsdagar dessutom, skoldagarna är så långa på torsdagar. Gick sen hem, har inte gjort så mycket mer. Har kodat Emilies blogg lite..

Imorgon lottar jag ut vinnaren för finn fem fel! :D Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen lägga mig & sooooovaaa!


Jag och Conquest på blåbärshoppningen i söndags | Fotograf: Elin Schriwer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0