Canon EOS 550D.

Idag var jag i stallet, kom dit runt halv tre ungefär. Träffade Emilie och Jenny och gick runt med dom lite. Sen kom det fler ;) Fotade lite på de nya hästarna i hagen, på de nya kattungarna, när en grupp red.. Skulle ha stannat kvar längre & fotat en till grupp, men jag var så galet trött så jag åkte bussen hem. Sitter nu hemma och har precis ätit middag. Om en halvtimma ska jag stänga av datorn och kolla på någon skräckfilm med mamma. Ska redigera bilderna imorgon, har inte laddat över dom ännu, och kommer inte orka det idag heller, så bilderna kommer förmodligen imorgon om jag hinner, tror att jag sticker iväg till stallet imorgon igen för att fota om jag orkar! :) Hörs imorgon! ♥


Cajsalisa och Dillon som jag fotade förut, tror att det var med Canon EOS 1000D (min gamla kamera). :P

Kommentarer
Postat av: emilie

Hon är så jävla grym på att rida! :o

2011-08-16 @ 10:56:43
URL: http://domryttarna.blogg.se/
Postat av: cajsalisa

Tack tack :D

2011-08-17 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0