Duktig jag har varit idag!

Hehe, jag tycker att jag har varit duktig idag, har nämligen skrivit mer än 15 inlägg idag! :D Är man inte duktig!? Eller vad säger ni? Ganska intressanta inlägg eller..? Hela dagen har jag väl spenderat med min lilla dator, jag är helt beroende av den, jag är nog min dators största fan tror jag! xD Haha, nejmen, har suttit & kommenterat massa bloggar, vilket jag tycker är rätt kul! Har hittat lite nya roliga/spännande bloggar att läsa också, tänker följa dom också!

Har även tränat lite & tagit hand om brorsan som hela tiden busat typ. Jobbig unge alltså, värsta trotsåldern, suck.. Ska iaf sova nu, är så himla trött så jag håller på att somna reda nu. Ska spela lite spel på mobilen, sen lär jag väl somna. Imorgon har jag inte hittat på något att göra, men det blir väl som idag ungefär skulle jag tro. Nu ska jag borsta tänderna, så mina tänder blir lite glada för en gångs skull! Godnatt fina läsare, idag har både ni och jag varit duktiga! Över 50 besökare, men mer måste det ju bli ellerhur? :D


Slumpad bild på mig och Conquest, haha, jag var liten där, det kan väl ha varit för ca ett år sen? (:

Kommentarer
Postat av: bella

va med i min frågestund på bloggen

svarar på allt :)

fin pålle :)

2011-08-06 @ 23:34:43
URL: http://lillasotabella.blogg.se/
Postat av: johanna sällström

SV: tack, följa varandra via bloglovin?:)

2011-08-07 @ 11:29:19
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: johanna sällström

SV: vi har lagt till dig nu så du kan lägga till mig:)

2011-08-07 @ 11:43:13
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0