Duschen.

Förlåt för hemsk uppdatering idag.. :( Har inte alls haft någon lust. Men gick ut och sprang runt 7 tiden, sen när jag kom hem hoppade jag in i en snabbdusch. Ska strax käka en macka eller nåt :P Sen ska jag kolla på Wallander. Ja, så ser min kväll ut. Ska lägga mig rätt tidigt idag, imorgon blir det skola också, tur att man har lite sovmorgon börjar 08:20. Kanske bli uppdatering, om jag har tid. Ska fixa mig & allt, så det kanske inte finns någon tid tills att blogga, men jag ska försöka! Slutar skitsent imorgon nämligen klockan 16:00. Jag tycker att det är skitsent, haha, jag kommer dö xD

Ska ta något att äta nu, sen blire att kolla på tv som sagt. Kanske kan sitta och göra lite tidsinställda inlägg om jag orkar ;)

Hörs senare!


Gammal bild på mig och Curt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klaga inte! xD Jag slutar HALV FEM imorgon (även onsdagar och fredagar) och har en timmes resväg, haha ;)

2011-08-28 @ 22:10:59
URL: http://haningeryttare.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det var jag som kommenterade btw. Vet inte om jag kom ihåg att skriva i namn xD

2011-08-28 @ 22:11:24
URL: http://haningeryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0