Förlåt för dålig uppdatering..

Ja, förlåt för sämst uppdatering. Statistiken har varit urdålig idag, men det kanske beror på min uppdatering isåfall.. Har inte heller vetat vad jag ska blogga om, om ni har några förslag dela gärna med er då! Har iallafall gjort en video när jag tävlar Hilda, den kommer upp strax.
Imorgon blir det kanske att fota när Rebecca rider, ska försöka få med mig Emma också, hon verkade vilja följa med så jag ska höra med henne sen när hon loggar in ;) Sen ska jag nog fota Johanna någondag också och kanske Emma Klang. Vi får se hur det blir, men jag ska försöka lösa allt på något sett. ;) Men först måste jag prata lite med Emma. Men nog om det. Videon är klar nu så den kommer upp i nästa inlägg & nu får jag skärpa mig med min uppdatering, ikväll blir det bättre!


Jag och Conquest en tävlingsdag :)♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mig OCH Mika :D

2011-08-08 @ 18:46:06
URL: http://haningeryttare.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mig OCH Mika :D

2011-08-08 @ 18:46:07
URL: http://haningeryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0