Godmorgon!

Godmorgon på er!
Omg, redan 30 besökare, inte dåligt! Nu går det bara bättre & bättre! Älskar er, läsare! ♥ Skulle inte ha fortsätt att blogga om det inte var för er.
Vaknade iaf runt halv 10, åt sedan frukost & sen hamnade jag här. Idag blir det nog bara en slappdag också, det regnar ute just nu, vilket inte är så mysigt. Därför är jag inne idag med. Imorgon blir jag själv hemma, vet inte riktigt vad jag ska hitta på då. Kanske hittar någon att vara med eller nåt sånt.
Någon som vill bli fotad när den rider, hojta till då, jag är fri nästan hela nästa vecka! :D De blir väl att hålla bloggen i topp idag igen, igår lyckades jag rätt bra & då bloggade jag verkligen mycket, över 15 inlägg igår, är inte det bra? (: Ska försöka hitta på något roligt att göra i bloggen, ni har fortfarande fram till onsdag att rösta på finalisterna i min minitävling! Glöm inte den. Kan lika gärna länka den här med! Så klicka HÄR för att komma dit! Jag tänkte göra en finn fem fel, så håll utkik! Det kan väl vara lite kul att få gissa lite också & inte bara läsa hela tiden? x)


Jag och Conquest på ridläger 2011 ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca & Mika

Kom o fota oss om du vill!

2011-08-07 @ 18:03:51
URL: http://haningeryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0