Home now.

Nu är man hemma efter en dag i stallet igen ;) Åkte dit med Emma, väl där fotade jag rätt mycket på Emilie och Marco Boy (en av de nya hästarna som hon gillar). Sen fotade jag Fanny, Ellen, Therese och några till när dom red ;) Fanny red en av dom nya hästarna nämligen MP Girl, och jag tyckte att det såg bra ut, så jäkla fin häst alltså! Jag är nästan kär i den, så galet fin. Bombade rätt mycket på alla kan man väl säga. Fotade också två hoppgrupper. Jag fotade runt 500 bilder, så ja, det blir mycket att redigera. Åkte hem runt kvart i 8 med Emma, så jag kom hem runt halv 9. Käkade middag precis när jag kom hem, sen satte jag mig här. Håller på att ladda över bilderna nu till datorn, ska försöka hinna redigera några! :D Ska redigera lite bilder nu från hagen från i fredags, så det får bli kvällens bildbomb! ;)


Brisk som stog på Skutans Gård som jag fotade någongång i början på 2011 tror jag det var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0