Home.

Nu är jag hemma, ska städa & lite sånt innan Maja kommer. Det får ju inte se förjävligt ut (: Ja, som sagt, det kommer kanske inte sådär jättebra uppdatering, eller kanske, beror på om vi sitter vid datorn hela dagen, men det tycker jag nog inte att vi ska göra. Utan vi kanske går ut & fotar eller liknande, då blir det mer bilder till bloggen. & igår fotade jag rätt mycket och dom bilderna är värda att visa er, vissa blev galet fina! (: Håller på att ladda över bilderna till datorn nu, så dom är klara om en timma ca ;) Men ah, har inte så mycket mer att säga!
Ridlektionerna börjar igen på måndag & då börjar jag rida på onsdag, så då blir det ju hästinlägg också, det är ju bra! :D Nu måste jag fortsätta med städandet ;)


Utan dig skulle livet vara piss, tack för att du finns världens finaste ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0