Låååång skoldag.

Lång skoldag idag som sagt..
Men det var inga problem, hade bara lite ont i huvudet. Men det gick över sen. Som jag säkert skrivit innan så kommer jag inte skriva detaljerat om mina skoldagar, kanske bara lite kort sådär. Eftersom att det är en hästblogg är det väl inte så kul att läsa om ens skoldag, eller har jag fel? (:

Iaf, så gick jag och mötte mamma efter skolan, följde med henne och hämta Eric min lillebrorsa. Efter de var jag skitsugen på pizza så jag tjatade på mamma att jag ville ha det, så jag fick min vilja igenom så vi gick och köpte pizza på vägen. Vi käkade när vi kom hem & sen satte jag mig här. Är gaaalet trött så jag ska strax lägga mig tror jag. Det är jättetidigt, men jag ska iaf vila & fixa inför morgondagen.


Bilder från en lokal hopptävling på Blåkulla | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.


Kommentarer
Postat av: emilie

Omg, den första ponnyn! SÅ JÄVLA FIN :o

2011-08-30 @ 08:51:35
URL: http://emyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0