Måndag.

Godmorgon på er! :D Idag är det måndag då, mina planer inför dagen lyder såhär:
- Äta frukost.
- Hoppa in i duschen.
- Blogga.
- Äta lunch.
- Möta Emilie och Jenny vid stationen.
- Gå till Blåkulla.
Såhär är min dag ungefär, tänkte att jag ska fota lite när några rider & sånt, lika bra att passa på nu när det inte är skola ;) Så jag ska dra iväg runt ett kanske. Sen kommer jag väl hem ganska sent tror jag :P Jag vet inte riktigt hur länge jag stannar, men jag åker nog när Emilie åker hem.

Sitter nu och kollar runt på ridstövlar med stålhätta, men det kostar ju typ dubbelt så mycket som vanliga ridstövlar.. :(
Men nu ska jag äta frukost, så att jag hinner göra att jag ska innan jag ska iväg ;)


Jag och Cilvia, Johanna och Silver. Första gången jag red Cilvia i hoppgruppen tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0