Mina ridgrejer.

Fotade som sagt lite av mina ridgrejer jag har ;) Har dock inte redigerat dom, så de får vara orginalet.


Min ridhjälm, den är rätt ny faktiskt, den är köpt i år, ibörjan av sommarlovet i juni ;) Har dock inte använt den så mycket, eftersom att jag knappt har ridit i sommar. Men den är otroligt snygg & lämplig tycker jag. Älskar verkligen den!


Mina ridhanskar, dom är också rätt nya, otroligt bra och sköna att rida i. Verkligen prisvärda!


Min säkerhetsväst, älskar den också! Den är gaalet bra. Kärlek till den!


Mina ena ridbyxor som jag använder mest, otroligt bekväma och snygga tycker jag!


Mina vita ridbyxor, dock är dom litelite förstora men annars är dom toppen förutom lite smutsfläckar som inte går bort.


Dessa ridbyxor brukar jag också använda, dom är bra & rätt snygga också.


Mitt hoppspö som också är nytt, kommer att användas i hoppgruppen & på hopptävlingar! :D Ganska snyggt och bra spö.


Jag vet inte riktigt vad man brukar kalla den här, har tappat bort ordet. Men det är iaf till tävling och man har den runt halsen som nog alla borde förstå, bara jag som är lite glömsk som glömt bort namnet. Men iaf, väldigt bra är den!


Min kavaj som min pappa har köpt till mig begagnat, väldigt bra kavaj, dock går knapparna av. Men det brukar ju alltid gå att laga.


Mina tävlingshanskar, väldigt bra, dock är dom smutsiga och lite förstora. Har inte tvättat dom, hehe, men sen att dom är lite förstora gör inget, då kan jag ha dom längre ;)


Min jacka som jag använder på vintern, sjukt bra! Dock trasig i ena fickan. Men annars är den otroligt bra när det är kallt ute!


Mitt schabrak som jag brukar använda när jag tävlar, snyggt och bra ;) Tror att det är i storlek full.


Min jacka jag också använder på vintern, fast mest när jag rider. Jag tycker att den är bra och snygg! (:

Det är mina ridgrejer jag använder mest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0